woensdag 8 september 2010

Keuzes

Neem ik de lichte gordijnen of de donkere? Wil ik een RVS-plaat achter het fornuis, of wil ik dat niet? Hang ik m’n oude vertrouwde grote grijze lamp weer boven de eettafel, of kies ik in m’n nieuwe huis voor een nieuwe, lichtere en kleinere lamp? Het zijn zomaar een paar van de keuzes waar juf Kirsten de afgelopen weken mee worstelde. Geen keuzes van levensbelang, maar wel keuzes die gemaakt moesten worden.

Na lang wikken en wegen zijn de keuzes gemaakt en wordt het nieuwe huisje langzaamaan steeds meer ‘thuis’. Da's een heerlijk gevoel. Nu moet ik alleen nog beslissen of deze stoel er gaat komen. En zo ja, in welke uitvoering dan (wordt het leer of stof, moet ie opvallend of juist neutraal, wordt ie effen of mag het ook een motiefje zijn)?

Zucht. Wat is keuzes maken soms toch lastig… ;)

Geen opmerkingen: